Як підключити пошту від Google до свого домену

Переваги використання служб Google для поштових скриньок очевидні:

  • потужний і зручний поштовий сервіс для Вашого домена;
  • поштова скринька від 7 Гб (безкоштовно) до 25 Гб (50$ на рік);
  • велика функціональність поштового сервісу;
  • додаткові сервіси - Google Docs, Google Calendar та інші;
  • мобільний доступ;
  • один з наймогутніших фільтрів СПАМу;
  • і багато іншого.

Ви можете перевести Ваш домен на обслуговування Google Apps і використовувати або веб - інтерфейс для читання пошти, або перевіряти пошту Вашим улюбленим поштовим клієнтом.

Отже, що треба зробити для того, щоб використовувати пошту від Google на своєму домені.

1. Відкриваємо сторінку https://gsuite.google.com/intl/uk/pricing.html і в правому верхньому кутку натискаємо на синій прямокутник з пропозицією ознайомитись з детальною інформацією і зареєструватися:

Реєстрація пошти в Google Apps

Якщо Ви можете собі дозволити професійний пакет вартістю 50 доларів в рік - реєструйтеся під написом "Професійний пакет". Якщо не можете - трохи нижче є пропозиція "Ви не є юридичною особою? Використовуйте Стандартний пакет" - вибираємо Стандартний пакет.

Після успішної реєстрації система перенаправить Вас в панель управління доменом. Напис вгорі "Щоб активувати служби Google, необхідно підтвердити, що ви є власником домена" говорить про те, що право власності на цей домен Вам треба підтвердити. Для цього натискаємо на "Підтвердити право власності".

Вибираємо "завантаження HTML спеціального файлу" - це більш простій спосіб, виконуємо інструкції і натискаємо "Підтвердити".

Після успішного підтвердження зверху панелі керування з'явиться напис "Виконується перевірка права власності на домен. Цей процес може зайняти до двох діб."

2. Підключення сервісів.

Поки домен перевіряється, можна активувати і налаштувати сервіси. Спершу підключимо пошту - в панелі керування під заголовком "Електронна пошта" натискаємо "підключити". Відкривається сторінка з інструкцією по зміні МХ записів, на якій виберіть "Відображення інструкцій для" - cPanel - та проведіть необхідні зміни в акаунті.

Після завершення робіт по налаштуванню домена необхідно почекати певний час, поки Google обновить дані. Натискайте "Ці дії завершені" на сторінці з інструкцією по активації пошти. Напроти всіх сервісів повинен з'явитися напис "Виконується оновлення".

3. Додаткові налаштування:

3.1. Зміна URL адрес сервісів

Для зміни URL для доступу до пошти треба зайти в меню "Налаштування служби". Виберіть, наприклад, "Електронна пошта" і на сторінці, що відкрилася, натисніть "Змінити URL". Далі Вам буде запропоновано змінити адресу. Справа є посилання "Змінити всі URL-адреси для всіх служб домена." Краще вибрати її і відредагувати всі назви відразу. Далі, слідуючи інструкціям, в налаштування DNS треба зробити записи CNAME для необхідних служб, швидше за все у Вас немає можливості це зробити - тому скопіюйте інструкції в лист хостинг-провайдеру.

3.2. Доменні аліаси

Наприклад, у Вас домен зареєстрований в декількох зонах або просто має декілька схожих назв. У налаштуваннях домена можна ввести всі ці назви в розділі "Доменні імена". У результаті адреси admin@домен.com.ua і admin@домен.net - будуть фізично одна і та ж поштова скринька.

При появі яких-небудь питань звертайтеся до довідки від Google. Участь хостинг-провайдера обмежується внесенням змін до налаштувань доменної зони. Хостер не буде, та і не може давати які-небудь відповіді з питань роботи з Google Apps.