Для бюджетних організацій
Для можливості оплати через казначейство нами надається пакет документів: рахунок, акт (2 примірники), договір (2 примірники), копія свідоцтв ФОП (3 група). Документи максимально адаптовані для оплати бюджетною організацією та оформлені згідно вимог чинного законодавства. Після оформлення замовлення (нового або продовження) - контактній особі організації потрібно звернутись у службу підтримки UAhosting з проханням надіслати комплект документів для оплати через казначейство та вказати номер виписаного рахунку.
Для комерційних організацій
Після отримання оплати згідно електронного рахунку на поштову адресу організації надсилаються документи: акт (2 примірники), договір (2 примірники), копія свідоцтв ФОП (3 група). Також можлива передача документів через систему електронного документообігу paperless.com.ua та Вчасно.