UAHOSTING
Правда про безкоштовний хостинг
безкоштовний хостинг у хостинг-провайдерів

Правда про безкоштовний хостинг

безкоштовний хостинг у хостинг-провайдерів

Правда про безкоштовний хостинг хостинг-провайдерів

Якщо провести невелике статистичне дослідження даного питання, то виявиться, що у більшості випадків "безкоштовний хостинг" пропонується в обмін на розміщення реклами на Вашому сайті. Це означає, що хостер автоматично розмістить рекламне оголошення на початку, а іноді й наприкінці кожної сторінки Вашого веб-сайту. Іноді для цих цілей хостери використовують не банер, а "випливаючі" рекламні оголошення, які часто нервують відвідувачів сайту.

Не має значення, що Вас попросять зробити в обмін на безкоштовний хостинг. Вам дається безкоштовний хостинг в обмін на розміщення реклами на Вашому сайті. Він називається безкоштовним, тому що Ви не повинні платити гроші, але насправді Ви платите.

Ті, хто пропонує безкоштовний хостинг, стверджують і навіть переконують Вас у тому, що вони роблять Вам ласку надаючи безкоштовний хостинг. Вони знають, що якщо Ви думаєте, що ця послуга безкоштовна, то Ви не будете скаржитися на простої й на відсутність відповідей від групи технічної підтримки. Але все це Вам дістається не безкоштовно!

Але здається ті, хто пропонує безкоштовні хостингові послуги, завжди забувають згадати про те, що вони не благодійні організації. Вони займаються бізнесом і завжди шукають можливість отримати прибуток.

Більш правильно буде використати назву "бартерний хостинг" або "хостинг, який фінансує реклама", а використання слова "безкоштовний" у цьому випадку вводить в оману.

Розповсюджені проблеми з безкоштовним хостингом

Не сюрприз, що безкоштовний хостинг гірше платного. У хостинговій індустрії проблеми, що мають місце в її платній частині, є майже правилом для безкоштовного хостингу. Своєчасна технічна підтримка - майже недосяжна річ для безкоштовного хостингу. Надмірні простої й повільні сервера скоріше вже стали нормою, ніж просто розповсюдженими проблемами.

Так, Ви можете знайти безкоштовний хостинг, де Вам не знадобиться розміщати рекламу на Ваших сторінках. Але це не означає, що компанія не дістає прибуток! Безкоштовного аккаунта вистачить лише на невеликий сайт зі слабкою пропускною здатністю. Єдине, що дає Вам хостингова компанія, це безкоштовний хостинг поки Ваш веб-сайт/бізнес тільки зароджується й/або якщо Ваші потреби невеликі.

Вони думають або впевнені в тім, що Ви перейдете на їхній платний хостинг (більшість хостерів пропонують також і платний хостинг), як тільки Ваш веб-сайт "виросте" з розмірів й/або пропускної здатності свого акаунта. Звичайно, Ви одержуєте безкоштовний старт, але хостери нададуть у Ваше розпорядження ресурсів значно менше, ніж можна купити за 1$ на місяць. Так що те, що вони дають Вам, це не багато.

Деякі безкоштовні хостери дозволяють використати тільки піддомени й директорії, у результаті чого Ваш URL буде виглядати приблизно так: Вашвебсайт.Вашхостер.com або www.Вашхостер.com/Вашвебсайт. Виходить, що якщо Ви перемістите Ваш веб-сайт, то Ви втратите всі ті так важко зароблені посилання на нього, Ви ніколи не одержите посланих Вам email і т.д. Ви прив'язані до Вашого хостера!

Так що ж одержує хостер у цьому випадку? По-перше, хостер домагається реклами свого бренду, тому що його публікують у незліченній кількості директорій, присвячених безкоштовному хостингу. По-друге, він поміщає своє ім'я у Ваш URL й в URL багатьох інших веб-сайтів. Знову брендінг! Крім того, якщо надавані послуги як мінімум прийнятні, то хостер заробить гарну репутацію, що часто коштує більше, ніж чисте золото. В остаточному підсумку все перераховане вище означає більше роботи для їхнього бізнесу.

Так було і є дотепер - деякі хостери починають свій бізнес із прекрасної пропозиції "безкоштовного хостингу". Їхні імена публікують по всьому Інтернету. Через деякий час (звичайно рік або більше), компанія припиняє пропонувати послуги безкоштовного хостингу. Деякі з їх "безкоштовних" клієнтів погоджуються стати платними клієнтами, у той час як інші вирішують що краще зрадити свою роботу забуттю, ніж платити. Проте, до цього моменту хостер розкручує свою торгову марку, свій бренд. Також хостер може залучити досить велику кількість клієнтів, які перейдуть у розряд платних.